نوشته شده توسط : گنجی

canadian_citizenship

تغییرات قانون شهروندی کانادا

از حدود چهار ماه پیش وزیر امور مهاجرت و شهروندی کانادا؛ آقای کریس الکساندر Christopher "Chris" A. Alexander (born September 9, 1968) لایحه ای پیشنهاد داد که به موجب آن دریافت شهروندی(پاسپورت) کانادایی سخت تر خواهد شد.(خبر تغییرات قانون شهروندی کانادا) بسیاری از افراد نیز شروع به جمع آوری امضا نمودند.(خبر جمع آوری امضا برای لغو تغییرات قانون پیشنهادی شهروندی کانادا)روند تصویب قانون بدین صورت است :

ابتدا وزیر مهاجرت پیشنهاد خود را به پارلمان ارائه میدهد.

سپس پارلمان موضوع را بررسی و تصویب یا رد می کند، البته این هفته ژوئن 2014 با 137 رای مثبت و 118 رای منفی به تصویب رسید.

در مرحله بعد قانون برای بررسی و تصویب به مجلس سنای کانادا ارسال می گردد، تا سناتورها مصوب نمایند.

در مرحله آخر فرماندار کل کشور کانادا امضاء می کند و به قانون تبدیل می شود.

حال ببینم موارد مهم این قانون اصلاحیه تابعیت C-24 چه بوده است؟


-برای دریافت شهروندی، از تاریخ تصویب این قانون کلیه افراد باید 4سال از 6 سال (1460روز) در خاک کانادا حضور داشته باشند. حداقل حضور  در هر سال از 186 روز کمتر نباشد. روزهای حضور در کانادا بدون داشتن PR (مانند ویزای کار، دانشجویی، ویزای توریستی و ...) محاسبه نخواهد شد. مدارک بیشتری از متقاضیان برای اثبات شهروندی تقاضا خواهد شد.

-کلیه افراد بین سن 14 تا 64 سال می بایست باید مدرک زبان خود را (IELTS، CELPIP) را در . . . 

 

برای مطالعه متن کامل کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تغییرات قانون شهروندی کانادا , IELTS , CELPIP , C-24 , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

canada-Executive-team-immigration-ganji

تغییرات جدید در برنامه ویزای کار کارکنان شرکت های خارجی مستقر در کانادا

دولت كانادا اخیراً تغییرات مهمی را به منظور تخصصی كردن پذیرش نیروی کار، برای برنامه های انتقال کارمندان شركت های خارجی مستقر در کانادا اعلام كرده است.توجه داشته باشی که این برنامه با نیروی متخصص فدرال تفاوت دارد و در زیر مجموعه آن قراردارد.

به صورت خلاصه،کارمندان این شرکت ها با شرایط سختری به منظوردریافت اجازه كار موقت روبه رو می شوند.

 

برنامه انتقال کارکنان شرکت های خارجی مستقر در کانادا چیست؟

 

 

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تغییرات جدید در برنامه ویزای کار کارکنان شرکت های خارجی مستقر در کانادا , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

federal_skilledworker_ganji

آخرین فرصت ها برای برنامه فدرال 2014 کانادا

دولت کانادا اطلاعات تعداد درخواستهای پذیرفته شده برنامه نیروی متخصص فدرال را مجددا بروزرسانی کرد.

برای دیدن این تعداد که مرتبا به روز رسانی می شود این قسمت را کلیک کنید

مشاهدات ما نشان می دهد که پس از ارسال تعداد زیادی پرونده توسط متقاضیان, کارکنان دفتر جذب نیروی متخصص در سیدنی , نوااسکوشیا شروع به کار پردازش درخواستها کرده اند. اگر چه این تعدادی که ما امروز می بینیم کم به نظرمی رسد, ولی این احتمال وجود دارد که تعداد بسیاری از درخواست های فرستاده شده در صف انتظار برای بررسی باشند.

در حال حاضر, در کل 401 درخواست برای ارزیابی پذیرفته شده است. برنامه FSW بیشتر از 25000 درخواست نیروی جذب شده را می پذیرد, و شرط پذیرش را به افراد با تجربه در یکی از 50 شغل واجد شرایط محدود کرده است. برای هر شغل واجد شرایط بیشتر از 1000 درخواست پذیرفته خواهد شد.

تقریبا مشاغل . . . . . .

 

برای ادامه مطلب کلیک کنید



:: برچسب‌ها: برنامه فدرال 2014 کانادا , نوااسکوشیا , FSW , کارکنان ماهر فدرال , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

supreme-court-of-canada-ganji

دادگاه مربوط به نیروی متخصص کبک برگزار خواهد شد

همانطور که در خبر های قبلی نیروی متخصص کبک اعلام کردیم، سال گذشته دولت کانادا قوانین خود را در مورد نیروی متخصص فدرال و کبک  را تغییر داد. این تغییر حتی شامل افرادی شد که فایل نامبر خود را دریافت کرده بودند. این امر باعث ناراحتی بسیاری از متقاضیان شد. لذا وکلای مهاجرت با هماهنگی سعی در اعلام دادرسی و حق خواهی موکلین خود نمودند و برای بسیاری از موکلین خود تقاضای بررسی مجدد نمودند.

در حال حاضر وکلا دو مورد مهم در زمینه قوانین مهاجرت را در دادگاه عالی کانادا به چالش کشیدند.یکی از چالشها مربوط به دولت فدرال است و مورد دیگر مربوط به دولت کبک می باشد. تاریخی معین برای دادگاه عالی کبک جهت شنیدن نظرات وکلا و مشاوران مهاجرت در زمینه تغییرات اخیر برنامه مهاجرت نیروی تخصصی کبک تعیین شده است. طبق اعلام آقای گنجی –وکیل رسمی مهاجرت-دادرسی در تاریخ . . . 

 

ادامه مطلب را اینجا بخوانید (کلیک کنید)



:: برچسب‌ها: دادگاه , نیروی متخصص کبک , نیروی متخصص فدرال , قوانین مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

canada_sponsorship_ganji_co

در مورد شرایط اسپانسرشیپ همسر بیشتر بدانیم

کانادا نسبت به ارزش های موجود در خانواده تعهد مشخصی دارد و همواره قوانین مهاجرتی خود را بر مبنای تحکیم روابط خانوادگی وضع می کند.به معنای دقیق تر,این دولت برای تضمین اینکه خانواده های مهاجر توانایی ماندن کنار هم را داشته باشند, تلاشهای بسیار کرده است.یکی ازبهترین مسیرهای موجود برای کانادایی ها تا عزیزانشان را به این کشور بیاورند برنامه  Family Class Sponsorship است,که هزاران خانواده از این طریق ویزای دائمی در کانادا را دریافت کرده اند.

یکی از بیشترین نوع مهاجرت ها . . . 

 

 

متن کامل را اینجا بخوانید



:: برچسب‌ها: شرایط اسپانسرشیپ همسر , خانواده , ویزای دائمی در کانادا , Family Class Sponsorship , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

immigration-canada-work-permit-ganji

دولت کانادا بعضی از شرایط ویزای کار را تغییر داد

دولت کانادا در روز جمعه 20 June,2014 برابر 30 خرداد 1393 تغییرات چشمگیری در برنامه ویزای کار نیروی خارجی موقت(TFWP) را اعلام کرد. تغییرات شامل تغییر ساختار کلی برنامه بعلاوه چندین تغییر مهم در مراحل درخواست اجازه کار های مختلف است.

این تغییرات بعد از تغییری که در روند جذب نیروی کار شرکت های بین المللی بود ، در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک توسط وزیر کار و توسعه اجتماعی Jason Kenney و وزیر مهاجرت و شهروندی Chris Alexander اعلام شد.

 

نظر دولت کانادا نسبت به تغییرات

این اطلاعیه وزرا، بعد از ماهها بحث و گفتگو حول برنامه نیروی خارجی موقت(TFWP) ارائه شد. منتقدین براین باورند که این برنامه راهی برای تعداد بیشماری از افراد کم مهارت-با دریافتی پایین وضع شده تا به کانادا پا نهند و مشاغل موجود را از دیگر کانادایی های با مشخصات بهتر بگیرند و برای اقتصاد کانادا و بنگاه های اقتصادی مفید نخواهند بود.

رسوایی های اخیر نیز سوء استفاده کارفرما . . . . . . 

 

ادامه مطلب را کامل اینجا بخوانید



:: برچسب‌ها: ویزای کار کانادا , مهاجرت به کانادا , ویزای کار نیروی خارجی موقت , TFWP , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

india_canada_plane_ganji

داستان مهاجرت هندی ها به کانادا

کانادا کشوری مهاجر پذیر است که پذیرای ملیت های گوناگونی است. هر کدام از ملیت ها نیز فرهنگ متفاوتی دارند. سعی ما بر این است که جنبه های مثبت هر گروه مهاجر را طی مقالات بعدی برای شما عزیزان نشان دهیم، تا باعث پیشرفت جامعه ایرانی خودمان باشد. همکاران ما در بخش مقاله نویسی پذیرای تجربه شما خواهند بود.

جمعیت هند در کانادا تاریخچه زیبایی را نسبت به بقیه کشورها دارد. شروع آن تنهابا مهاجرت چند نفر هندی به ایالت بریتیش کلمبیاVancouver, British Columbia بود. هندی های کانادایی در حال حاضر یکی از بزرگترین و بیشترین اجتماع مهاجرین  . . . . . .

 

ادامه مطلب(کلیک کنید)



:: برچسب‌ها: هند , مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی
خودکشی جمعی از مادران پناهجوی ایرانی در جزایر استرالیا
  شماری از زنان ایرانی که درجستجوی سراب زندگی در استرالیا سر از بازداشتگاههای مخوف در جزایر مانوس در آورده اند، همه درها را بروی خود بسته دیده اند مگر خودکشی، این زنان به همراه تعدادی از زنان عراقی و سوری  امیدوارند با خودکشی حداقل فرزندان شیرخوارشان از این وضع فلاکت بار جزیره نجات پیدا کنند. 
 
با رسانه ای شدن این خودکشی های جمعی زنان، نخست وزیر استرالیا صبح زود زمانی که هنوز مردم بر سر سفره های صبحانه بودند در تلویزیون ظاهر شد و اب پاکی را بدست این زنان ایرانی ریخت : به نظرمن هیچکس به ما نمی‌تواند بگوید اگرما را شهروند دائمی نکردید آنگاه خودکشی می‌کنیم هیچ استرالیایی وهیچ فردعاقلی به ما نمی‌گوید که ما تسلیم این فشارهای روحی شویم .
 
اما بیل شورتن رهبر جناح مخالف دولت استرالیا پاسخ نخست وزیر را اینگونه داد: این اظهارات نخست وزیریک نقطه ضعف برای اومحسوب می‌شود چرا که این زنان تحت مراقبت دولت استرالیا هستند باید مانند - انسان با آنها برخورد کرد .
 
موضوع خودکشی این  مادران پناهجوی ایرانی و غیر ایرانی به پارلمان استرالیا نیزکشیده و دولت هم اعلام کرده است درباره هویت واقعی این مادران اظهار نظرنمی کند اما رییس جمهور دولت محلی جزیره کریسمس گفته است برای هر یک از این مادران یک مامور قرار داده شده که همواره مراقب انهایند تا دست به خودکشی نزنند.
 
9 زنی که گفته‌اند خودرا قربانی می‌کنند باورشان این است که درصورتی که خودکشی کنند کودکان بی‌مادرشان تحت مراقبت دولت استرالیا درمی‌آید وازاین وضع نجات پیدا خواهند کرد اما این زنان هم اکنون دربازداشتگاه کریسمس تحت مراقبت شدید قراردارند حتی دردستشویی وهنگام شیردادن بچه‌هایشان هنگام غذا خوردن وخوابیدن ما ماموری را برای هریک ازاین مادران قرارداده‌ایم که از دومتری آنها دورترنمی‌شوند تا دست به خودکشی نزنند .
 
دولت استرالیا می گوید این مادران اقدام به خودکشی کرده اند و یکی از انها نیز خود را از پشت بام به پایین پرتاب کرده است. سارا مارس که خود بازدداشتگاه مادران ایرانی واقع درجزیره کریسمس را دیده از شرایط وحشتناک و غیر انسانی این جزیره می گویدکه این مادران  را به خودکشی وادار کرده است
 
سارا مارس : شرایط بازداشتگاه درمجموع برای خانواده‌ها بسیاربده بازداشتگاه بسیارشلوغ وگرم ازامکانات اولیه محروم هست اونها دراین شرایط بزورنگهداری می‌شوند وشرایط روحی بسیاربدی دراونجا وجود داره .
 
با این حال رییس دولت محلی جزیره مانوس به این زنان ایرانی و غیر ایرانی گفته است علیرغم تلاش انها برای خودکشی هیچ راهی برای نجات انها وجود ندارد.                                                            
 
مطلقا" هیچ امیدی برای آنها وجود ندارد اونها هیچگاه دراسترالیا ساکن نخواهند شد بلکه یا به ناآرو یا جزیره مانوس خواهند رفت .
 
مانوس همان جزیره ای است که زمستان سال گذشته رضا براتی جوان 23 ساله پناهجوی  ایرانی پس از اعتراض به شرایط بد زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان خود را از دست داد.


:: برچسب‌ها: استرالیا , کانادا , آمریکا , انگلستان , ایران , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

jobs_canada_ganji_labour_market

شرایط و زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای کار کانادا

ویزای کار که با دریافت امتیاز خوبی باعث تسریع در اخذ ویزای کانادا ی شما می گردد، شرایط خاصی دارد که در مطالب زیر در مورد آن به تفصیل توضیح می دهیم.البته بهتر است خبر قبلی را مطالعه کنید.

تعداد زیادی از شرکتها می دانند که هنگام جستجو برای یک پرسنل جدید زمان یک گوهر است. وقتی یک موقعیت مهم برای روزها هفته ها و یا ماهها خالی می ماند یک شرکت هزینه زیاد ی و منابع ارزشمندی را ازدست می دهد. پس برای شرکتهایی که از خارج نیرو استخدام می کنند مهم است که به زمان مورد نیاز برای اوردن نیروهای خارجی از خارج, اگاه باشند.

مدت زمان شناسایی یک نیروی خارجی تا استخدام و شروع به کار آن در کانادا می تواند خیلی زیاد باشد. عواملی مانند ملیت و حرفه کارمندان نه تنها درمیزان کار مورد نیاز و تقاضاهای دولت نوسان دارد بلکه می تواند تاثیر زیادی درزمان پردازش یک درخواست بگذارد.

در این مقاله خلاصه ای از چندین طرح متداول که کارفرماها برای اوردن نیرو به کانادا با آن مواجه می شوند و همچنین برخی از نکات برای آوردن متخصصان در سریع ترین بازه زمانی ممکن وجود دارد.

 

درخواست کار توسط Labour Market Opinion Application

یک درخواست مجوز کار در ابتدا به اینکه شرکت کانادایی یک LMO تهیه کند، نیاز دارد. یک LMO که به وسیله وزارت اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا ارائه شده تصدیق می کند که یک شرکت کانادایی . . . 

 

ادامه مطلب را بخوانید:



:: برچسب‌ها: دریافت ویزای کار کانادا , Labour Market Opinion Application , اخذ ویزای کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

passport_canada

تقویت قانون شهروندی کانادا

همانطور که در پست های قبلی توضیح دادیم؛ دولت کانادا پیشنهاداتی برای اصلاح قانون شهروندی و نحوه اعطای آن داده است. این تقویت قانون شهروندی کانادا (لایحه C-24) بزرگترین تغییر اعمال شده طی 37 سال گذشته است.

بعضی از این تغییرات شامل:

-          حضور 183 روز در سال و به مدت 4 سال طی 6 سال قبل از ارائه پرونده

-          الزام حضور افراد سیتی زن در کانادا، که در قانون فعلی چنین چیزی صادق نیست

-          الزام به ارائه پرونده مالیاتی  . . . . 

 

 

ادامه مطلب را در وب سایت اصلی مهاجرت کانادا بخوانید:



:: برچسب‌ها: قانون شهروندی کانادا , سیتی زن شیپی , اقامت کانادا , مهاجرت به کانادا , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گنجی

Migrate To Canada

هر آنچه که در مورد رشته های نیروی متخصص فدرال باید بدانید (بخش اول)

یکی از بهترین راه های دریافت اقامت کانادا، روش federal skilled worker یا مهاجرت کارکنان ماهر فدرال می باشد.در این برنامه متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی مورد نیاز کانادا، مدرک زبان و یکسال سابقه کار فول تایم یاکار پارت تایم برابر آن طی ده سال گذشته هستند میتوانند برای آینده ای درخشان جهت کار، تحصیل، اقامت در کانادا برنامه ریزی کنند. لیست رشته های فدرال (50 رشته) را اینجا ببیند. در ابتدای کار شما نیاز به ارزیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا توسط موسسه WES دارید. البته در مورد آزمون IELTS و TEF و محاسبه نمره آن برای مهاجرت به کانادا خوب تحقیق کنید. مشاغل، سابقه کار و گواهی سابق کار برای مهاجرت به کانادا نیز دارای امتیاز بندی و شرایط خود است که در پست های بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر تا ژانویه 2015 تعداد 25000 پرونده با سقف 1000 پرونده برای هر رشته پذیرفته خواهد شد.(اینجا را کلیک کنید تا از تعداد رشته های تکمیل شده کارکنان ماهر فدرال اطلاع یابید)

تمام متقاضیانی که فایل نامبر دریافت کرده اند برمبنای نیاز بازار کار کانادا به رشته و سابقه کار آنها و میزان انطباق آنها با زندگی در کانادا گزینش شده اند. لذا تمام کسانیکه از طریق روش کارکنان ماهر فدرال کارت PR کانادا را دریافت می کنند، شانس بسیار بالایی برای داشتن درآمد بالا، یافتن سریع کار و انطباق با جامعه کانادایی برخوردارند.

 

در لیست زیر شما 25 رشته محبوب کانادا را طبق کد NOC با میزان درآمد و نوع کار در کانادا . . . .

 

ادامه مطلب (کلیک کنید)



:: برچسب‌ها: اقامت کانادا , نیروی متخصص فدرال , مهاجرت کارکنان ماهر فدرال , federal skilled worker , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد